#18 Rejestracja

Spotkania SPARKcamp są darmowe i mają charakter otwarty. Rejestracja ułatwia nam jedynie organizację spotkań oraz upoważnia każdą zarejestrowaną osobę do odebrania bonusu :) ufundowanego przez naszych sponsorów!

Na czym polega SPARKcamp?

  • W programie każdego z eventów znajdują się minimum trzy 20-25 minutowe prelekcje.
  • Prelegentem może zostać każdy - wystarczy zgłosić temat do organizatorów i przebrnąć przez proces weryfikacji.
  • Tematyka zgłaszanych prelekcji, choć w swojej dowolności ma bardzo szerokie spektrum, powinna być związana z branżą IT i/lub z biznesem IT.
  • Po każdym z wykładów pojawia się czas na pytania od publiczności (ok. 5 min).

  • Organizatorzy przeznaczyli również 15 minut po zakończeniu wszystkich prelekcji na tzw. LIGHTNING TALKS - nie dłuższe niż 3 minuty, pojedyncze ogłoszenie lub informacja.
  • Żeby zarezerwować trzyminutowe wystąpienie wystarczy zgłosić chęć do organizatorów już w trakcie samej imprezy.
  • Zwieńczeniem całości jest NETWORKING - czyli czas na swobodniejszą wymianę myśli, doprecyzowanie i zadawanie szczegółowych pytań oraz nawiązywanie nowych kontaktów.


Nasz przepis na inspirujące wydarzenie

Our sparkling mix

Technologia

Pojęcia dotyczące dziedzin IT, stanowią dzisiaj niemałą cześć lub nawet podstawy każdego biznesu. Świat technologicznych rozwiązań otoczył nas i atakuje nieustannie niemalże w każdej branży i aspekcie naszego życia.

SPARKcamp to ludzie, którzy dzięki prelekcjom gromadzić będą siły by rzucić wyzwanie wszelkim nowoczesnym rozwiązaniom i trendom IT. Pasja, zainteresowania, determinacja w zdobwaniu wiedzy oraz doświadczenie popychają nas naprzód i wskazują drogę. Czas stawić czoło najnowszym trendom, poznać najsłabsze punkty oraz największe atuty nowoczesnych rozwiązań.

Networking

Przestrzeń wokół nas to ogromne skupisko utalentowanych, przedsiębiorczych i doświadczonych jednostek z nietuzinkowymi kompetencjami oraz technologicznymi zainteresowaniami. Łącząc wszystkie te moce, nawiązując nowe znajomości, prowokując się wzajemnie do dyskusji na tematy z dziedzin, które są dla nas ciekawe i przeplatają biznes z codziennością, ze spotkania na spotkanie będziemy tkać coraz większą sieć powiązań oraz kontaktów.

Otwarty charakter SPARKcamp daje wszystkim zainteresowanym dostęp do indywidualności oraz wiedzy, niedostępnych w sposób konwencjonalny, tworząc nową płaszczyznę dla samorozwoju.

Zabawa

Ogromny zastrzyk wiedzy, nowej energii, a także temperamentu uczestników to część terapii, której metody uskuteczniać będziemy przynajmniej raz w miesiącu.

SPARKcamp to przyjazny klimat, sprzyjające okoliczności miejsca spotkań, dobre towarzystwo oraz swobodna wymiana myśli, czyli nic innego jak dobra zabawa i odskocznia od obowiązków dnia codziennego.

Takie cykliczne zawirowanie czasu i przestrzeni w skupisku utalentowanych ludzi, którzy mają coś do powiedzenia. Mieszanka przedsiębiorczości, technologii oraz kreatywności - to coś, co musi zaiskrzyć!!!

Idea - początek

Pomysł organizacji SPARKcamp zrodził się z idei spotkań barcampo'wych, których pierwszymi inicjatorami były społeczności startup'owe Doliny Krzemowej. Od tamtej pory wydarzenia tego typu odbywają są na całym świecie przyjmując przeróżne formy.

Celem SPARKcamp jest stworzenie miejsca, gdzie ludzie będą mogli swobodnie wymienić się wiedzą, doświadczeniem i szeroko rozumianym know-how. Na spotkaniach indywidualni twórcy startupów, małe niezależne grupy związane z branżą IT, jak i również duże firmy będą mogły zaprezentować swoje pomysły oraz podzielić się informacjami nad jakimi projektami obecnie pracują.

Masz wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami.

Prelegenci

Michał Orzechowski

Wieloletni pasjonat aplikacji mobilnych, Xamarin Developer, założyciel Xamarin Meetup Group Gdańsk oraz kontrybutor popularnego frameworka dla aplikacji mobilnych - MvvmCross.


TEMAT: Wieloplatformowe aplikacje mobilne.

Sposobów na tworzenie aplikacji mobilnych jest wiele. Android i iOS to dwie najpopularniejsze, ale nie jedyne platformy. Jak je wszystkie ogarnąć? W mojej prezentacji przedstawię jakie rozwiązanie jest najlepsze i dlaczego to właśnie Xamarin.

Robert Oleśkiewicz

Pasjonat elektroniki analogowej i fotografii od zawsze. W świecie testowania oprogramowania od 2008 roku, związany z GlobalLogic od 2011. Przygodę z QA rozpoczął jako tester w restrykcyjnych procesach w przemyśle lotniczym, następnie samochodowym - systemów wbudowanych związanych z telemetrią oraz systemów HMI. Nie nudzi się w kolejkach na zakupach - wykorzystuje ten czas na poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: jak zdefiniować proces testowy, aby testować jeszcze lepiej, albo... poszukuje inspiracji do robienia zdjęć lub czyta o lampach elektronowych.


TEMAT: Techniki zwinne w testowaniu oprogramowania - oczekiwania i rzeczywistość.

Od wielu lat zespoły wytwarzające oprogramowanie poszukują odpowiedzi na pytanie jak robić to efektywnie. Z punktu widzenia testowania jest to o tyle ważne, że gruntowne zbadanie systemu jest praktycznie niemożliwe. Jak zatem to przetestować? Jak zrobić to szybko? Jak zadbać o specyfikację - przecież jakaś powinna być...? No i jak sprawić, żeby programiści i testerzy pracowali razem? Hmm... może zróbmy to zgodnie z "Agile Manifesto". Zadziała? Podejmując tą niepozorną decyzję już zmieniamy historię w projekcie. Ale czy na lepsze? Przyjdź, posłuchaj - będzie odpowiedź.

Adrian Pakulski

Od 6 lat przewodzę agencji SEO Paq Studio w roli specjalisty ds. SEO. Odpowiadam za analitykę, dowożenie ruchu z wyników organicznych Google ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora e-commerce. W sektorze IT zaczynałem od sieci serwisów contentowych o akwarystyce słodkowodnej oraz projektowania graficznego. Po 2-3 latach historii spieniężania reklam displayowych, zdecydowałem się na założenie agencji SEO, ponieważ to ruch organiczny z wyszukiwarki okazał się tym najlepiej konwertującym i najłatwiejszym do pozyskania.


TEMAT: SEO w e-commerce. Jak przygotować sklep internetowy przed startem?

Wyjaśnię w jaki sposób zaplanować architekturę sklepu w taki sposób, aby spełniała oczekiwania konsumenta, ale zarazem godziła interesy SEO i budowy zasięgów w wynikach organicznych Google. Przedstawię różnice w pozycjonowaniu i rozwoju sklepu w modelu abonamentowym SaaS a własną licencją i powiem, jak poradzić sobie z dupliakcją zewnętrzną w sklepach zbudowanych o model dropshippingowy.



W wolnym czasie zachęcamy do przypomnienia sobie jak to było do tej pory.



Cały materiał filmowy z archiwalnymi wystąpieniami wszystkich dotychczasowych prelegentów dosępny jest na naszym kanale

Zapraszamy do oglądania poszczególnych edycji :)



ZŁOTY SPONSOR

Za wsparcie w realizacji spotkań dziękujemy naszym sponsorom


SPONSOR


Partnerzy

Specjalne podziękowania za zaangażowanie, wsparcie merytoryczne i dobre rady.



Współfinansowane ze środków UM Koszalin

Lokalizacja - Minibrowar Kowal

Adres:

ul. Grunwaldzka 1A, 75-241 Koszalin

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas.

 

Zespół Stowarzyszenia SPARK

biuro@stowarzyszeniespark.pl

Ali Al-Saiedi

Prezes Stowarzyszenia

Piotr Jasieniecki

Wiceprezes Stowarzyszenia

Olga Śmierzewska

Natalia Witkowska

Patrycja Jarynkiewicz

Paweł Pogorzelski

Radosław Wojciechowski

Krzysztof Burzyński



Organizatorem SPARKcamp jest:

Stowarzyszenie SPARK

Na Skarpie 17, 75-343 Koszalin

tel. 514 845 695

www.stowarzyszeniespark.pl